Podnikanie: Kreatívne

Čakáte dieťa? Oznámte to celému svetu s plechovkou Coca-ColaČakáte dieťa? Oznámte to celému svetu s plechovkou Coca-Cola Ad-week-end

Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň

Marketing

Z Kajšmentke bude značka, autorka si chce názov poistiťZ Kajšmentke bude značka, autorka si chce názov poistiť

Úrad priemyselného vlastníctva eviduje žiadosť o registráciu ochrannej známky 1

Marketing

Preskakujete reklamy na YouTube? Ste bezcitný tyranPreskakujete reklamy na YouTube? Ste bezcitný tyran Ad-week-end

Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň

Marketing

Posadnutí TV seriálmi: Top 10 titulov, ktoré musíte vidieťPosadnutí TV seriálmi: Top 10 titulov, ktoré musíte vidieť

Pozrite si Top 10 amerických TV seriálov, ktoré vám odporúča redakcia TRENDU 2

Televízia

Vymeniť kone za vietorVymeniť kone za vietor Nájdete v TRENDE

Dizajnér Slavomír Ozaník verí potenciálu pozemnej plachetnice 1

TREND

Keď si ľudia stavajú byty bez developeraKeď si ľudia stavajú byty bez developera

Architekt Florian Köhl o scéne samoiniciovaných projektov bývania v Berlíne

Kreatívne

Veci, ktoré sa zatiaľ v živote naučilVeci, ktoré sa zatiaľ v živote naučil Nájdete v TRENDE

Dizajnér Stefan Sagmeister úspešne spája komerčné zákazky s veľmi osobnými projektmi

TREND

Aleš Najbrt: Od Reflexu k časopisu budúcnostiAleš Najbrt: Od Reflexu k časopisu budúcnosti Rozhovor

Grafický dizajnér o magazínovej tvorbe deväťdesiatych rokov a printovom médiu pre dnešnú dobu

Tlač

Lovci neónuLovci neónu

Dizajnér Samuel Čarnoký a architekt Radoslav Sinčák mapujú reklamnú typografiu na Slovensku 2

Kreatívne

Noviny menia rytmusNoviny menia rytmus

Tlačené médiá zvoľňujú tempo, dbajú na vizuál a čitateľský zážitok. To všetko sú zadania pre dizajnérov

Kreatívne

Dizajnér, ktorý vás zorientujeDizajnér, ktorý vás zorientuje Nájdete v TRENDE

Erwin K. Bauer pomáha správne nasmerovať firmy a tiež ľudí pri pohybe v priestore

TREND

Vedieť zabaliť hudbuVedieť zabaliť hudbu

Zdalo sa, že digitalizácia hudobnej produkcie zabije jej vizuálnu podobu. Nie je to celkom tak 1

Kreatívne